سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - 15 October 2022
به طور کلی اگر یک شیرینی‌پزی یا قنادی را اداره می‌کنید و تا به الان از شیر خشک در تهیه انواع شیرینی استفاده می‌کرده‌اید، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا به شما عزیزان درباره‌ی بهترین انواع جایگزین شیر خشک قنادی اطلاعاتی جالبی ارائه دهیم.

آیت ماندگار- استفاده از شیر خشک در بسیاری از شیرینی‌پزی‌ها و قنادی‌ها از جمله موارد روتینی است که هر روزه به کار گرفته می‌شود، غافل از اینکه این ماده برای سلامتی انسان مضر است. اما راه‌کار و جایگزین شیر خشک قنادی چه می‌تواند باشد که مهم‌ترین آن‌ها پودر آب پنیر، پودر نارگیل، پودر شیر سویا و... هستند که در حال حاضر در اندک شیرینی‌پزی‌هایی استفاده می‌شوند.

به طور کلی اگر یک شیرینی‌پزی یا قنادی را اداره می‌کنید و تا به الان از شیر خشک در تهیه انواع شیرینی استفاده می‌کرده‌اید، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا به شما عزیزان درباره‌ی بهترین انواع جایگزین شیر خشک قنادی اطلاعاتی جالبی ارائه دهیم. ضمناً در انتهای مطلب نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید این جایگزین‌ها اشاره می‌کنیم. 


بررسی پودر نارگیل

از مهم‌ترین جایگزین‌های شیر خشک قنادی، پودر شیر نارگیل است که از مواد‌های شیر و خامه تهیه می‌شود و از آن به راحتی می‌توان در تهیه انواع شیرینی‌ها استفاده کرد. پر واضح است شیرینی‌هایی که از این طریق تهیه می‌شوند، طعم نارگیل دارند و بنابراین اگر به این طعم علاقه‌ای ندارید، می‌توانید از آن استفاده نکنید. همچنین این پودر فاقد لاکتوز، دارای مقدار قابل توجهی چربی است و حداقل ۲۴۰ کالری دارد که در نتیجه شیرینی‌های تهیه شده با استفاده از این پودر، چرب و سنگین خواهند بود. ضمناً ناگفته نماند که این جایگزین شیر خشک قنادی به صورت خشک نیز استفاده می‌شود اما معمولاً برای تزئین شیرینی‌ها بکارگیری خواهد شد.جهت استعلام قیمت پودر نارگیل عمده با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ - ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸ - ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

بررسی شیر خشک سویا

ماندگاری و مقاومت مناسب این نوع از جایگزین شیر خشک از مهم‌ترین دلایل استفاده از شیر خشک سویا در صنعت شیرینی‌پزی است. گفتنی است که از حدود چند دهه‌ی پیش به دلیل اینکه بکارگیری از شیر خشک در تهیه انواع شیرینی‌ها کاهش پیدا کند، روی به استفاده از شیر خشک سویا آورده شده است تا سلامت انسان‌ها بیش از پیش در نظر گرفته شود. به طور کلی با توجه به اینکه در این نوع از جایگزین شیر خشک قنادی مواد‌های مفیدی وجود دارد که البته بسته به نوع برند ممکن است متفاوت باشد. ضمناً اگر احساس می‌کنید که به شیر خشک سویا حساسیت دارید، بهتر است که از دیگر جایگزین‌ها که در ادامه می‌آوریم استفاده نمایید.

بررسی پودر برنج

از دیگر جایگزین‌های شیرخشک در قنادی‌ها می‌توان به پودر یا همان آرد برنج اشاره کرد. البته پر واضح است که استفاده از این جایگزین شیرینی را شیرین‌تر خواهد کرد؛ با این حال می‌توانید بنا به نیاز مقدار شیرین‌کننده را کمتر کنید و این موضوع کاملاً بسته به سلیقه‌تان دارد. به طور کلی پودر برنج دارای چربی‌ها و مواد‌های مفید عالی است که توصیه می‌کنیم از آن بعنوان جایگزین شیر خشک در قنادی‌ها بهره ببرید. ضمناً بسیاری از افراد گیاه‌خواری را در پیش گرفته‌اند که مصرف لبنیات این دسته از افراد کاهش پیدا می‌کند که در این صورت بکارگیری از پودر برنج ضروری به نظر می‌رسد. 


بررسی پروتئین آب پنیر

این پروتئین از بهترین انواع جایگزین شیر خشک قنادی است که طعم فوق‌العاده ملایم و عالی دارد و در واقع استفاده از این ماده شیرینی‌های تهیه شده را به همان صورت که هستند در اختیارتان قرار می‌دهد. به طور کلی اگر در زمینه شیرینی‌پزی فعالیت می‌کنید و سلامتی مشتریان‌تان اهمیت خاصی برایتان دارد، به استفاده از پروتئین آب پنیر تأکید داریم. ضمناً در نظر داشته باشید که از این ماده در انواع شیک‌ها و همچنین اسموتی نیز بکارگیری می‌شود.

از طرفی اگر به استفاده از آب پنیر در محصولات‌تان اقدام کنید، ممکن است رطوبت محصول بیش از اندازه شود اما برای جلوگیری از این کار کافی است که از نوع پودرس آن بهره‌مند شوید. همچنین ناگفته نماند که کلیه موارد معرفی شده در این مقاله بعنوان جایگزین شیر خشک قنادی حتماً باید از طریق مراکز معتبر انجام شود تا کیفیت محصولات بخصوص شیرینی‌ها به طور کامل حفظ شوند.شما میتوانید جهت خرید پودر آب پنیر 80 درصد با واحد فروش شرکت پیشگامان شیمی در ارتباط باشید.

شماره تماس : ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ - ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸ - ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

بررسی پودر شیر معمولی

اگر در قنادی‌ها یا شیرینی‌پزی‌ها دسترسی به شیر خشک وجود نداشته باشد، معمولاً از پودر شیر برای تهیه انواع شیرینی استفاده می‌شود چرا که این ماده فوق‌العاده سالم است و ماندگاری محصولات را افزایش می‌دهد. در واقع دیگر کمتر از مواد‌های نگهدارنده استفاده می‌شود و به جای آن‌ها شیر بکارگیری خواهد شد. البته ناگفته نماند که از شیر بیشتر برای مواردی استفاده می‌شود که رطوبت آن‌چنانی نداشته باشند. به طور کلی برای اینکه بتوانید از شیر معمولی بعنوان جایگزین شیر خشک قنادی استفاده کنید، حتماً در ازای هر ۳۲ گرم پودر شیر از ۲۴۰ میلی‌لیتر شیر معمولی بهره ببرید.

بررسی پودر شیر بادام زمینی

در کنار موارد عنوان شده بعنوان جایگزین شیر خشک شیرینی‌پزی‌، می‌توان به پودر شیر بادام زمینی نیز برای این منظور اشاره کرد. به طور کلی پودر‌های آجیلی انتخاب مناسبی برای تهیه انواع شیرینی هستند که طبیعتاً اگر مراکز مربوطه به سلامت انسان‌ها اهمیت بدهند، باید از موارد نام‌برده شده برای تهیه شیرینی استفاده کنند. البته ناگفته نماند که ویژگی این نوع جایگزین شیر خشک قنادی این است که شیرینی را خشک‌تر از حالت معمول خواهد کرد. البته بسیاری از برند‌های پودر شیر بادام زمینی امکان مربوط بودن محصول را کاهش نمی‌دهند.

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله حتماً با این دغدغه روبرو هستید که به چه صورت می‌توانید به انواع جایگزین شیر خشک برای تهیه شیرینی اقدام کنید که برای این منظور توصیه می‌کنیم شرکت معرفی شده در انتهای مطلب را مورد بررسی قرار دهید. 


جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با انواع جایگزین شیر خشک قنادی آشنا کنیم و با توجه به اینکه اطمینان داریم که سلامتی مشتریان‌تان چقدر برایتان دارای اهمیت است، لذا توصیه می‌کنیم حتماً از این جایگزین‌ها برای تهیه انواع شیرینی استفاده کنید. حال برای اینکه بتوانید به انواع این جایگزین‌ها دسترسی داشته باشید، کافی است که از برند پیشگامان شیمی بهره‌مند شوید.

از مزیت‌های استفاده از این مجموعه می‌توان به کیفیت مواد‌های جایگزین شیرخشک شیرینی‌پزی‌ها و همچنین قیمت‌های رقابتی و بصرفه به نسبت سایر مراکز اشاره کرد. بنابراین اگر نیاز به چنین مواد‌هایی برای تهیه سالم‌ترین شیرینی دارید، توصیه می‌کنیم با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران و مشاوران مجموعه پیشگامان شیمی در ارتباط باشید.

منبع : پیشگامان شیمی فروشنده مواد شیمیایی در تهران

ادرس : https://irchem.ir/price/selling-chemicals-in-tehran 

شماره تماس : ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ - ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸ - ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار